12 Temmuz 2010 Pazartesi

Sol el

Sağ elini kullananlar için belli dönemlerde hep bir sol el kullanma eğilimi başlar. Aynı şey solaklarda da var mı çok merak ediyorum. Mesela 1 ay sol elimle yazı yazmayı denedim, başlarda yazmayı yeni öğrenen bi insandan farkım yoktu ama kendimi maksimum yarım saat bunu denemeye zorlayabiliyordum. Sonunda belli bi hıza ulaştırdım ama asla istediğim kadar başarılı olamadım. sağ el kadar olmasada sol elimi de belli yerlerde kullanıyordum ama kontrolü asla ele geçiremedim. peki bu mümkün mü ? piyano çalmayı deneyen biri olarak cevabım "mümkün olmak zorunda". hatta benim inandıgım bu tezin sonucu olarak birçok tez üretebilirim insan beyninden ayaklara kadar her organın sinir ve kas sistemiyle baglantısını düşündüğümde bence hepsinin gelişmeye açık oldugunu söyleyebilirim. acaba bir kas yapısını geliştirmek ne gibi sonuçlar dogurcak deneyip göreceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder